Hej.

Om mindre än 12 timmar är jag vuxen. 
Jag tänkte extra mycket på det igår och drack därför alldelles för mycket.
Skönt att man har bra vänner som hjälper till och får hem en säkert.

Trillade in genom dörren, och dunsade ner på mage i sängen.
Den ställningen höll jag hela natten och vaknade med kläderna på.
Myzit.
En stor blöt dreggelpöl på kudden hade spridit sig ner på halsen.
Myzit igen.
Ställde mig upp och vips var jag inne i någon slags sagovärld.
Alltomkring mig svajade och var sådär luddigt.
Häftigt. (felt like dying)

Med nöd och näppe klarade jag mig upp för trappan
bara för att mötas av det här i vardagsrummet:



Nya doftljus.
Fick typ kväva mina impulser att spy ner soffbordet. 

Ikväll ska jag ut igen. 
M är nämligen vuxen idag. Grattis igen doll. 

Här är lite bilder från kvällen igår. 

 






Här är också tre bilder på mig.
Jag sitter inne på krogtoaletten och försöker ta kort på mitt ansikte.









OCH DÄR SATT DEN!

Nu ska jag ägna mig åt värsta bakissysslan ever.
Dammsuga huset.

/Erica out


Kommentarer
Postat av: m

Tack :D och vilka härliga tjejer det verkar som du hängde med igår!

2010-02-26 @ 16:16:20
Postat av: Jomoe

haha, väldigt trevligt var det :D ta väl hand om väskan nu!

2010-02-26 @ 20:19:18
Postat av: brobis

Herre! Sitter o skrattar för mig själv...

Grymma bilder o grymt sällskap :)

2010-02-26 @ 23:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0