Hej fockas.

Jag börjar att balla ur så smått.
Det är ingen idé att ni klagar över sen uppdatering.
Det är nämligen SNÖKAOS ute.

Det behöver skottas.
Skyfflas bort snö från taken.
Hacka ner livsfarliga istappar.
Putta bilar som kört fast.

osv.

Jag säger inte att jag tänker gå ut och göra nån av ovanstående saker.
Men ändå.

Är på gränsen till nervsammanbrott.
Har sagt sen i mitten av december att jag HATAR SNÖN.
Och nu är det mitten av februari.

Längesen jag var såhär bitter.
Jag är fast i mitt jäkla hus, precis som alla andra i västsverige.
Going mad. 
Dröjer inte länge innan börjar jag loskar ner skor asså.

Eftersom bloggen antagligen inte kommer vara så munter idag
tänkte jag att jag kunde lägga upp lite gamla bilder från mitt liv.
Sen.

/Erica out

Kommentarer
Postat av: L-E Bernie

Gilla läget bitterfittan. Börja bli buddhist med mig, jävligt mycket positivt tänkande ;)

2010-02-20 @ 19:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0