Nya avslöjanden.

Jag och Mannen som vet spottade ur oss vårt hat gentemot snön via msn.
Vi pratade på att slå ihop våra verktyg,
en snöslunga och en eldkastare
och tillsammans förgöra den.
Döda den.

Och medans vi såg den smälta bort skulle vi lyssna på
Killing in the namn med Rage Against The Machine.
För att få in rätta död-känslan.

Vi hade en trevlig vi-mot-den-stund tills Mannen som vet gjorde ett brutalt avslöjande.



Jag frågade honom om vi kanske kunde lyssna på
Burn med Dope också.
Han sa nej.
Jag frågade om han hade dåliga minnen från den.
Han svarade inga kommentarer.

Sen kom det fram.



Nu försöker han neka att händelsen tagit place.
Köper inte det.
SAGT ÄR SAGT! JAG HAR EN BLOGG!
som jag brukar säga.

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0