Ni kommer aldrig att tro det.

Ni kan aldrig fatta vad som hände mig nyss.
Detta är snudd på otroligt.
Kan fortfarande inte förstå att det hände mig!!!!
Helt galet! ÄR SÅ LYCKLIG!!!

Ska sansa mig...
Okej...
Check this out.
Jag köpte en kycklingwrap på Hemköp förut och (tro det eller ej)
men det var MER ÄN 3 KYCKLINGBITAR I DEN!!!!!!!

Unfreakinbelievable!
Förstå oddsen!!

Hur många gånger har man inte betalat 50 spänn för lite bröd, sås och blad?
(Vi säger blad. Är nämligen inte säker på vad det är för grönsak som är i. Chansen finns att det är en genmanipulativ blandning mellan gurka och isbergssallad. Ingen aning som sagt)

Nu räknade jag till minst 8 kycklingbitar!!
Idag är en bra dag.



/Erica out

Kommentarer
Postat av: L-E Bernie

jag sa ju det! typ 100 gånger! crackhoe.

2010-02-17 @ 16:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0