Kvällén

Jag och M laddar för fest. Hon dricker något vin som heter typ "gräset".
Jag är dry ikväll, håller mig på den nyktra sidan vilket iofs resulterar
i att ingen kommer vilja prata med, eller vara i närheten av mig.
Men!
Jag säger som de gamla grekerna:
Lugna puckar.



Nu när illamåendet har släppt har jag allvarliga crejvings.
Är sugen på allt just nu. ALLT. 
Om någon kommit med valspäck i denna stund hade jag säkert gluffsat.

Nåväääl.
Våran skjuts kommer strax så jag måste fixa det sista.
Hoppas ni har astråkigt ikväll.
Hehe, skämta.

/Erica out



Kommentarer
Postat av: Ynaffi-Lo

jag visste inte vart jag skulle gratta dig.

visste inte ens om jag skulle gratta dig (jag har ju trots allt varit ett stort retobjekt i denna blogg).

tänkte först facebook, men njeeee. så opersonligt. alla slänger iväg ett grattis på fejjan. det betyder inte så mycket.

funderade sen på att skriva ett brev, hmm ah det hade funkat, personligt och bra. men så insåg jag att det hade kommit fram lite försent. och jag skriver inte så fint så du hade inte sett vad det stått.

sen tänkte jag, yes bloggen.

så här är jag.



GRATTIS ERICA, 18 JÄVLA ÅR!



(hoppas du växer upp och inser att blondinbella är din största förebild. vilket resulterar i att denna blogg blir en kopia av hennes. jag längtar efter dagens outfit bilder med pälsar, kjolar och massor av bh:ar. brunetterica.se here we come)

2010-02-27 @ 01:18:15
Postat av: Mannen som vet

Grattis som fan Erica :D Kommer att gratta dig i varje inägg

2010-02-27 @ 02:03:19
Postat av: Mannen som vet

+ jag är lite full right now , du borde också vart full ilväll

2010-02-27 @ 02:04:40
Postat av: M!

EY TARE LUgNT Ynaffi-Lo! Facebook är för dom som kan, och Erica om du kollar så har du fått värdlen sfinaste hälsning från migsan!!!!!!!=)(=) hehehehehe! MEn jag iaf jag hönsat sig så mycket grattis som det baaaaaaaaara går! ikväll har jag dansat för dig, sjungt för dig, fått andra horor oatt sjunga för dig, slickat dig, tatt dig lite här och var. jaa.. u name it.. men störst men inte minst, ETT FETT BLOGG-GRAATTIS JAG TYCKER ATT DUY ÄR HELT OKEJ.. TYP IAF. när du inte är så krävande. jag vet att du vill ha det hela tiden, men fan kvinna. det finns gränser. fan helvete, nu ska jag sova kasnke borstadätdenra för jag luktar vinelivin ut munnen dohch du är bäst i världen grattis och ha kul på släktkalaset min söta kära äväänninna!!!:) massa stavfel ser jag här men jag är fört trött för att rätta. du vet jag har så att man ser om man skriver något fel på internet, så jag ser lite rött understrucket här, men det gör invget för jag ska sova för jag har ont i axlarna.du vet ju att j gsa att jag hade ont o dom va? du vet när du skulle massera? aa men det gör ont nu me. sidospår känner jag. GRATTIS DU ÄR BÄST; HA UNDERBAR DAG <<3<3z3z3

2010-02-27 @ 03:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0