HEJ.

Okej.
Uppdateringen är genomrutten.
Jag vet det.
Förlåt.

Men har inget speciellt att skriva (och eftersom ni inte är kapabla
att skriva kreativa kommentarer) så vad förväntar ni er?

Dagen har varit stressig. Säkert ringt 324 telefonsamtal och
ändrat/förnyat/ställt in planer dubbelt så många gånger.

Det är svårt att få alla klaffar att... klaffa....matcha (?)
Läser lite svenska C detta året men det märks ta mig satan inte.
I ejexisterandekreativitesflows finns de kända nödlösningarna:
Bilder.

Men inte ens det har jag, för att min dator är död.
Borta och kommer aldrig att återuppstå.


Fast har är en fin bild från min zipdrive.



Njut av den medans jag festar brallorna
(förhoppningsvis bokstavligt) av mig ikväll!

/Erica out

Kommentarer
Postat av: Ynaffi-Lo

hoppas att Lipz ser att du är en skitunge som inte är 18 och portar dig ett år.

2010-02-25 @ 18:59:27
Postat av: q

Alla kommentarer under ska vara kreativa.

2010-02-25 @ 20:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0