JUL!!!

Tjena tjena.
Antar att ni typ hatar mig för att jag övergivit bloggen denna vecka?

Men vad ska man säga.
Det är inte lätt att hålla fokus när man tycker om någon.
Så här i början tror jag det är fullt normalt faktiskt.
Så LAGG AÅW.

Jag och Elf har nu för övrigt överlevt en natt i en 90säng.
Det var allt ifrån smärtfritt och enkelt men nu är det gjort. Avklarat.
Känner mig stolt.

Erica som brukade få panik av att ens behöva nudda någon under tiden 
hon sov klarar nu att intensivskeda med en annan människa en hel natt.
Segerdansen på det faktumet.

En annan grej som bidragit till utebliven uppdatering:
Det är jul nu. Vilket, som ni förstår, innebär att jag har fullt upp
med att aggra på företag som bara erbjuder lame ass service.

(OnOff: Har inte mina varor (som skulle varit framme förra veckan!) kommit in
till er senast imorgon så blir det en liten touch av otrevlig stämmning i butiken)

Men vad har ni läsare för er? Shoppar ni? Bakar? Kan ni inte berätta?

Skoja.
Puss hörs snart!
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0