Fest igår och någonstans i stockholm sprängde en kille sig själv

Tror aldrig jag vaknat upp mer shitfaced än vad jag gjorde imorse.
Bredvid Elf också. Ett under att han inte dumpade mig på plats.
Var ingen vacker syn. 

Läxa:
Tvätta bort ögonskuggsjäveln innan läggning i fortsättningen.



En annan grej jag lärt mig idag:

Det är tydligen alla Sveriges muslimers plikt att gå med i
facebookgrupper för att ta avstånd från terrorattentetet i
sthlm och bevisa för världen att de inte är självmordsbombare. 
Om de inte gör det så betyder det att de stöder muslimska terrordåd.

Eller? Jo men så måste det ju vara? Det är ju bara naturligt.
Lika naturligt som att alla som är svenskar offentligt måste
ta avstånd från lasermannens verk och bevisa att de inte är
intresserade av att åka runt och skjuta människor i huvudena.

(......)

Jag blir så trött.
Trött på fördomar, trött på trångsynthet, och TRÖTT på imkompetenta
människor som med all säkerhet kommer dra fördel av den här incidenten för
att kunna bedriva smutskastning av islam och människor med annan etnicitet.

EXPERTENS ANALYS Försvarsmaktens bombexpert Henric Östmark

Be good, smart kids.
/Erica out

Kommentarer
Postat av: jena

i hear ye!!!!

2010-12-13 @ 18:38:24
URL: http://jeangreenfightmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0