Ballar ur.

Söker efter en hjälpande hand via bloggen nu för jag börjar spåra.
Är det många samhällare eller allmänt bildade människor som läser bloggen?
Hoppas det iaf.

Vart kan man hitta sidor på internet som ger konkreta exempel på
vilka åtgärder som tagits för att stoppa spridning av HIV i södra Afrika?
Både på individ/grupp och samhällsnivå.
Har letat mig fördärvad i två dagar snart och hittar ingen information.
Arbetet ska vara inskickat imorrn.
SÅ HJÄLP MIG ÄLSKADE LÄSARE!

Skriv en rad om ni gjort ett liknande arbete eller bara vet vart man ska leta.

Skriv INTE "jag tror du kan hitta information på actionaid, globalis,
FN:s hemsida" eller liknande. Skriv bara något om ni VET helt säkert.

Inte långt ifrån total urballning just nu nämligen.
/Erica out

Kommentarer
Postat av: fannyfun

tänker inte tipsa någon som stannar hemma från skolan för att plugga! ren galenskap. själv gjorde man klart arbetet i helgen, inte för att skryta och så men.... det betyder att jag just nu sitter med fetaste godispåsen och skrattar åt er som måste jobba röven av er nu.



HAHAHAHA

2010-12-08 @ 21:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0