Tillbaka igen.

Oj vilken härlig semester jag tagit!
Men om jag inte uppdaterar nu kommer folk kasta sten och jaga mig med facklor.
Känns det som.

Måste bara säga att:
Är det någon som undrar över Rhodosresan kan ni lika gärna sluta läsa.
It aint happening.
28 juli - 4 aug 2010 kommer aldrig att uttryckas i skrift på denna blogg.
Jag säger som jag sagt till alla som frågat vad vi gjort.

Tänk er det sjukaste ni kan komma på. Och dubbla det.
Så har ni vår resa.




Vad har ni haft för er sen torsdag då? Som var senaste uppdateringsdagen.
Jag har tittat mycket på Harry Potter och ätit mat. Vart på födelsedagsfester.
Fått en ny dator (YEY! Den är stor som ett hus) och litegranna, whops...
Jag måste dra nu kom jag på.
Men bara en fråga.

Är det normalt att tycka att Harry Potter filmerna är otäcka?
Jag får nämligen jättesvårt att sova och ser hela tiden Voldemorts ansikte.
Är det vanligt? Eller borde man ha kommit över sånt när man nått vuxen ålder?
Svara gärna med en rad i kommentarsfältet så jag vet att ni finns.

(Ni är sämst på att kommentera these days liksom, just sayin)
HÄY.
/Erica out

Kommentarer
Postat av: L-E Bernie

jag måste utnämna mig själv till den flitigaste kommentatorn. på riktigt.

2010-08-10 @ 14:10:09
Postat av: Mannen som vet

Troligt.. troligt

2010-08-10 @ 14:22:01
Postat av: Ynaffi-Lo

Du är ju sämst. Det är som att jag skulle säga; nej jag skriver nog ingenting om USA. Det händer för mycket, går inte att beskriva. Så det blir tyst från mig i tio månader. Yäpp, så gör vi.

2010-08-11 @ 14:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0