Sola med le beby

Fick för mig att åka och sola mitt bleka paddskinn förut idag.
Var i teorin en bra idé. Slå lite olika flugor i en smäll osv osv.

Halvt avklädd med 40 kronor i myntautomaten slog
det mig plötsligt att jag nyss tatuerat mig. Hoppsan!
Solning är absolut inte att rekomendera när man är nygaddad.
Och jag tänkte inte på det.....
(Liknelse: Glömma sitt barn på IKEA och åka hem)

Stod still i nån minut, det blåa ultravioletta ljuset stressade mig, hånade mig.
YOU WANT SOME? NA YOU'RE GETTING NUTHIN!!

Samlade mig och försökte komma fram till ett beslut.
Det kom fort. Enkelt.
Jag ville inte utsätta le beby för pärsen. Jag kunde inte med.
Funderade på att våldsamt ge mig på automaten tills den
spottade ut cashen, men insåg att det inte skulle fungera.
Började klä på mig och svor över de bortslösade pengarna..
MEN DÅ!!
Vad hittar jag under en pall?



SCORE x 5000.
/Erica out

Kommentarer
Postat av: Anonym

den som väntar på ngt gott.. he-he

2010-04-26 @ 21:50:29
URL: http://mariemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0