Bakisblogg.

Jag festade igår. Rätt vilt faktiskt.
Såhär såg jag ut innan kvällen började.



Fräsch och lite sådär oskyldigt frågande med uppspärrade ögon. 

Förfesten hos A-B Flowah (engelskt uttal) var så kul som bara kvinnor kan ha.







Efter förkröket drog vi klubben. Där typ tusen saker hände.
Väljer att inte berätta något. Hähä.

Avslutningsvis: ett bildspel till följd av min vanliga fylleritual.
Försöka ta kort på ansiktet.
Den här gången tog the action plats hemma i soffan.






OCH DÄR SATT DEN!!!!!!
Såhär såg jag alltså ut när kvällen var slut.
Läpparna var svullna av massa pussar.

Nu ska jag lägga mig igen.
Hej så länge!
/Erica out

Kommentarer
Postat av: emilia

Hahahaha känner igen det där med att ta kort på ansiktet. Man bara "nuuuuuuu!" och klickar och allt man ser är typ väggen. Asbra kväll igår för övrigt! :D

2010-04-02 @ 14:48:39
URL: http://eamilia.blogg.se/
Postat av: Mannen som vet

Fail transformation

2010-04-03 @ 02:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0