Visa vart borsten ska stå!

För några dagar sen fick min syster ett anfall från ingenstans.
Enligt henne hade vi haft bestämda tandborstmuggar i flera år
(något varken jag eller nån annan i familjen fått information om)
Och nu...

Nu, förstår ni, hade jag ställt min tandborste i hennes mugg. 
Jag blev omedelbart informerad att min handling inte var
godtagbart beteende på nåt sätt, och fick en genomgång i var alla
30 (vet inte varför vi har så många) tandborstar skulle stå.

Minns inte riktigt vad jag svarade. Tror mest att jag bara stod och kände:
Hur viktigt är detta på en skala? och antog att hon hade en dålig dag. 

Men mina antaganden visade sig vara fel. Idag när jag kom hem
hade nån demonstrativt tejpat upp min tandborste på väggen.



Ba okej jag fattar vinken.

/Erica out

Kommentarer
Postat av: Pani

MEEEEN DET STÅR JU FÖR FASEN EN HEELT TOM MUGG TILL VÄNSTER. Släng ner din äckliga tandborste där istället. Jag menar allvar. Nästa gång kastar jag den.

2010-04-14 @ 18:28:33
URL: http://ericamartina.blogg.se/
Postat av: Estelle

Tur att nån visar vart skåpet ska stå, du behöver lite disciplin kvinna.

Förresten, din blogg är enligt min dator den jag besöker mest. Haha. Grattis till 1a-platsen!

2010-04-14 @ 21:58:50
URL: http://elletse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0