VÅR!

Planerna för dagen var att ligga i sängen, dricka vatten och klaga.
Istället följde jag med mina vänner H, Mannen som vet och Liny ut i vårsolen.
I flera timmar satt vi vid vattnet, lyssnade på den smältande isen, fikade,
solade, rökte vattenpipa, pratade och spelade gitarr.
Kroppen massproducerade endorfiner och allt var bara great.
Solen är fan min bästa kompis!
Inte ens M kan få mig på så bra humör som den.
Dagen fortsatte bra. Har haft väldigt kul och mått allmänt skönt.





Nu ska jag hämta mat och käka like there's no tomorrow.
/Erica out




Kommentarer
Postat av: Mannen som vet

Bah så himla myyys alltså

2010-04-11 @ 23:06:57
Postat av: m

DET KAN JAG VIIIIIIIIISST :(

2010-04-12 @ 16:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0