Hitta på en rubrik själv rå

Den viktigast frågan i mitt liv just nu rör klänningen som jag ska ha på lördag.
Den är så fin och snygg nu (tack farmor).

Problemet med den är bara att jag inte vet vad jag ska ha för BH till den.
För det ska ni veta, män.
Det är inte bara att "SLÄNGA PÅ SIG NÅGOT"

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har 3 alternativ. Tre olika sätt, tre olika modeller.
Tänker visa er. För bilder på bröst är, enligt all statistik, intressanta.

Alternativ 1.

Strunta i BH.



Fördelar: Det är skönt och man slipper fula axelband.
Nackdelar: Boobsen kan halka ur och M-J Skåne kommer skälla på mig.


Alternativ 2.

Ta en BH utan kupa.



Fördelar: Brösten halkar inte ur och de får en snyggare form än utan BH.
Nackdelar: Bhar utan kupa har en tendens att åka ner på magen
(=asjobbittt) och för övrigt är den rätt ful.


Alternativ 3.

Svart BH med spets.



Fördelar: Spetsen gör att jag känner mig fin och jag får en snygg klyfta.
Nackdelar: Axelbanden syns och....hm

Nä. Jag kommer faktiskt inte på nån mer nackdel.
Omg.. det betyder ju att..?
Håll i dig M-J...

DET BLIR BH PÅ LÖRDAAAAAAAAG!!!!!!!!

Hejdå.
/Erica out

Kommentarer
Postat av: M-J Skåne

SCORE!

2010-04-22 @ 21:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0