Hallo igen

Fram tills för två veckor sen hatade jag att köra bil.
Varenda gång det vankades övningskörning ville jag bara fly verkligheten. 
Ofrivilliga hemska tankar om att köra på staket, barn, folk med rullatorer,
älgar, katter eller få motorstopp i en korsning plågade mitt sinne.
Jag ville inte. Hittade på ursäkter om att jag var trött, stressad,
inte hade tid.. Tror tom jag sa att jag var bakis en gång för att slippa.

MEN NU.
DA-DA-DA-DAAAAAAAAAAA!
Nu är jag jättetaggad och längtar verkligen efter att få körkort.
Det är en lång väg kvar eftersom jag nu körvägrat i typ ett år, men ändå.

Ska sätta på mig kläder och åka ut om en stund.
Zzzgonna be awsome.



Hej på en stund!
/Erica out

Kommentarer
Postat av: m

JAaaaaa :D kör hårt

2010-04-03 @ 15:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0