Penistalk

Inte för att dra igång världens dirtytalk innan klockan 12..
Men jag såg ett avsnitt av Sex and the city igår där ämnet omskärelse kom upp..
Ni vet, Charlotte ska precis få till det med en man då hon upptäcker att han inte är omskuren.
Hon blir förvånad, eller förfärad ska jag kanske säga..

Detta var något som jag reagerade på.
Jag trodde inte att omskärelse var en principsak i USA.
Här i Sverige är väl nästan inga män omskurna?


Avsnittet fortsätter med att Samantha säger:
"Jag älskar en snopp som inte är omskuren. Det är som godis.
Hård på utsidan, med en överaskning inuti. Icke omskurna män är bäst. De försöker"

Och sen.
"Jag har legat med fem"

(SAMANTHA!! Om Samantha Jones har legat med 5 män
som inte är omskurna, fattar ni hur ovanligt det måste vara i USA då eller?)

Charlotte svarar.
"Nej! Det är inte normalt!"

Och avslutningsvis:
Carrie - hans föräldrar kanske var hippies.

Föräldrar borde nästan skämmas.
Kom aldrig och säg att man inte blir klok av att titta på TV.
Det här avsnittet utbildade mig jättemycket.


(Tycker det vore för snuskigt att lägga in en bild på en riktig penis,
så jag väljer istället en råtta som ser ut som en)




/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0