Nazistpropaganda i brevlådan

Jag fick brev från Folkfronten idag.

Tycker alltid det är så spännande att läsa saker skrivna av nazister.
(För de är, tro det eller ej, riktiga människor. Även om det är svårt att tänka sig)

Nazism är så långt från min värld att jag ibland glömmer bort att det finns folk som på allvar tycker att människor med ej ariskt ursprung är mindre värda och därför inte borde få bo i Världens Bästa Fosterland.
Sverige.

Jag tycker iaf det är underhållande att få brev från sånna här organisationer. 
De skickade med en inbetalningscheck på 300 kr att betala
+ massa uppgifter att fylla i och skicka tillbaka.



Bild på stridslystet ariskt barn. Tumme upp.

 

Lite rolig text. 



Mer rolig text. Lägg märke till vilken glöd och intensitet de skriver med! 
Måste citera:

"Vårt folk, de etniska svenskarna, har i många generationer
byggt Sverige med blod, svett och tårar.
Våra förfäder har försvarat landet med sina liv
för att kunna överlämna ett svenskt Sverige till sina barn"



De tycker däremot att det är viktigt att djuren har det bra.
Vet dock inte om det bara gäller svenska djur. 


Jag tänker självklart skicka tillbaka blanketten.
På mitt sätt.  



Ha en väldigt o-arisk helg!
Houj.

/Erica out

Kommentarer
Postat av: Erik Svensson

Ja det vore ju dumt att börja göra något åt situationen i samhället. Alla fantastiska områden där bilar, skolor och fritidsgårdar står i brand är verkligen prov på värmen och glädjen mångkulturen sprider...



Folk som du gör ju bara bort sig.



PS. Smart av dig Erica att göra dig skyldig till olaga hot...

2009-09-13 @ 11:17:37
Postat av: Lisa

Men herregud Erik Svensson, blev du tappad som barn?

2009-09-13 @ 13:47:25
Postat av: jennifer, nazistslaktaren.

hhahahhahaahahahhaa

rolig erik svensson är!

2009-09-13 @ 13:55:40
URL: http://jeangreenfightmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0