Att råna med helikopter



Det står i överallt i tidningarna om det såkallade helikopterrånet i Stockholm.
Och jag kan inte hjälpa det.
Blir så sjukt imponerad.
Vet att det är fel och dumt att ta pengar som inte är ens egna och sånt.
Men själv grejen! Typ nu rånar vi med HELIKOPTER.
NU TRAPPAR VI UPP GUBBAR!!
Jag har tyvärr ingen erfarenhet på detta område men jag misstänker att själva jobbet 
blir lite mer avancerat av att blanda in flygande farkoster när man ska råna värdedepoer.

Trodde det var ett skämt när jag läste om det i tidningarna.
Sånt här händer ju bara i filmer.
Kanske satt de och såg Mission impossible 3 i helgen och ba fan nu kör vi.
Fan vad inspirerande! Ärligt talat, vi ba gör det!

Mamma säger att det här är något som de planerat länge, men jag vet inte...
Kanske bara handlar om en bunt panka spontangalningar med helikopterkörkort.

Slutsats: Råna med helikopter är fel men häftigt.
/Erica out  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0