Jen in bed (lät som rim men sen inte)

God morgon!
Jag ligger här i min säng med Jean som sover bredvid.
Hon är en av de där människorna som ser snygga ut när de sover.
Vet inte hur de gör det..

Jag tittade i hennes ritblock igår på tåget (hon är nog den mest kreativa/estetiska människa jag vet)
Och tog massa bilder.
De lägger jag upp nu, vare sig hon vill eller inte.
Kvinnan sover ju för böveln.











ESCHTEEEET.
Veldigt fina. Hon kommer inte att gilla detta dock för
"Vissa av bilderna är ju jättefula/dåligt gjorda"

K på det säger jag.
(Ska visa några av MINA akryl-målningar någon dag.
Det kommer bli ett av där inläggen som ni skrattar åt)


/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0