Bitchfight!

Jag, M-J Skåne och spanskalärare Thorulf går runt i
skolan och letar efter datorer till spanska uppgifter/farmvilleskördning. 
Vi går in i ett rum och finner tre stycken töser som är inne på U-tube.

Thorulf: Här jobbas det ju inte! Ni sitter ju bara på youtube! Höhöhö.
Totalt humorbefriad bitch 1: Nääe? asså, vi lyssnar på musik samtidigt som vi jobbar ba.

Jag går fram och granskar deras datorer kritiskt (på skoj, men ändå så där irriterande)

Jag: Tror att de skojar med oss Thorulf...
Totalt humorbefriad bitch 2: Mäh?! Gör vi inte alls det!
Totalt humorbefriad bitch 1: NÄÄÄÄEE.
Totalt humorbefriad bitch 3: Asså, ba gå och lägg dig nånstans?!
Jag (exhalterad): OOOOOOHHH BITCHFIGHT!! 

Adrenalinet stegrade!
Har aldrig varit så nära en catfight i hela mitt liv!!!!!!!



/Erica out

Kommentarer
Postat av: sofielösköss

det är där man ska ta steget och agera!!

2009-09-24 @ 21:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0