Teñïs

Jag åkte och tränade tennis med pappa förut.
Planen var att spela av honom den gamla brutna hälsenan,
istället spelade jag av mig själv värdigheten.
Zkoja.
Min fader är bra.. 
Det tar emot att säga det, men han lirar bättre än mig när det kommer till tennis.
Bittra sanningen.

Min kondition måste iaf rustas upp nu är jag och min kropp överens om.
Ska lägga om lite hälsovanor (oroa dig inte T-O Smoker) i fortsättningen.

Det var roligt att träna iaf.
Tennis är den enda fysiska aktiviteten värd att utöva för rolighetens skull.
Min backhand sitter som en smäck, fyra år senare.



(Ps. bilden visar egentligen ingen riktig backhand, det borde stå:
"FOREHAND. Because you shouldn't have to tell her twice." D.s.

Hoj.
/Erica out

Kommentarer
Postat av: T-O smoker

måste säga att jag har fetaste smeknamnet här på din blogg! haha!

2009-10-07 @ 20:55:05
Postat av: Erica

hihi

2009-10-07 @ 22:36:53
Postat av: Mr T (the negro)

"Planen var att spela av honom den gamla brutna hälsenan, "



Kan man bryta en hälsena?



Yo bitch, get over here!

2009-10-07 @ 22:59:06
Postat av: Erica

Ja? Jag tror det.. Han drog av den för några år sedan och den bröts, på mitten du vet.. Hihi.

2009-10-08 @ 16:07:23
Postat av: Erica

Och om "Mr T (the negro)" är ett smeknamn för T-O Smoker måste jag sätta stopp! Det är T-O Smoker och inget annat som gäller för dig, lady.

2009-10-08 @ 16:08:32
Postat av: Mr T (the negro)

Nänä, tror du har fel.

2009-10-08 @ 22:12:06
Postat av: Erica

Okej. Mr T (the negro) Vem är du då? HI HI

2009-10-09 @ 12:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0