Sjukhus

Det började gnaga i min fot idag..
Först lite i tån men sen spred det sig uppåt...
Sen började hela magen värka, verkligen värka. (värkligen verka.....)
Ryggen blev halvt om halvt lealös.
Snart dampade hela huvudet loss.
Fruktansvärd känsla.
Men det värsta var inte över.
Plötsligt kunde jag inte se något på vänster öga.
Var helt paralyserad av skräck.
Fick köras in i ilfart till akuten där de konstaterade att jag hade drabbats av blogg-abstinens.
Fort som attan sprang de och hämtade en dator till mig
och efter någon minut på blogg.se beräknades mitt tillstånd vara stabilt.

Jag har inte bloggat en enda gång idag.
Förutom nu. 

Bättring på gång.
/Erica out 

Kommentarer
Postat av: vizzman

HAHA, du är så dålig!

2009-10-02 @ 13:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0