Min skoldag i stora drag

Jag är på väg in i en djup depression.
Kuggade på mitt naturkunskapsprov om LÖV.

Löv... man behövde ha svarat rätt på 12 av 18 för att få godkänt.
Jag fixade 7. 

Börjar skämmas på riktigt snart. 
Orka gå upp ur sängen på morgonen när jag inte vet hur ett björklöv ser ut.


 
Detta tog place in biblioteket för ungefär 4 och en halv timma sen:

L-E Bernie: Jag hörde nånstans om en tjej som hade kört upp en fryst korv i sig och så hade den gått av så hon fick inte ut den...
Jag: HAAAAHAHHAHAHAHHA. Du skämtar.
L-E Bernie: Nej.
M-J Skåne: Aeh.. kött som kött.

Vet inte vad jag ska fokusera på just nu.
Kan inte bestämma mig för vad som är roligast.
M-J Skånes helt oironiska comment eller själva tjejen som körde upp en korv.
Jag får upp hundra mentala bilder i huvudet av den här stackars flickan med en halv korv i muffen.
Åka till ungdomsmottagningen och ba:

Hejhej! Jo jag hade beställt gyn idag.. Om jag har något speciellt jag vill ta upp?
Mjaaaae.. Jag har en varmkorv uppkörd i muffen men annars är det lugnt.



Kanske ska satsa på barnmorska..
Lär ju aldirg bli torrt på bloggfronten då.
/Erica out

Kommentarer
Postat av: mr T (the negro)

Den stora frågan är ju vilken sorts korv det var? Tänk dig möjligheterna, chorizo, bratwurst, cabanos, prinskorv (för tjejer med mindre behov) etc.

2009-10-22 @ 19:37:42
Postat av: Erica

Jo det förstås! Själv föredrar jag och M-J Skåne iaf, den svenska klassiska falukorven!

2009-10-22 @ 20:58:44
Postat av: Mr T (the negro)

En hederlig ölkorv sitter ju aldrig fel den heller :D

2009-10-22 @ 21:18:44
Postat av: Erica

mja.. ölkorven.. vad ska man säga. we have all been there, men efter ett tag vill man ta sig an större utmaningar du vet!

2009-10-23 @ 16:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0