Konsten att terrorisera nåns liv

Har haft migrän i tre dagar nu.
Den kommer och går hela tiden.
Precis som den vill. Jag har inget att säga till om.
Fatta makten den har över mig egentligen.
På några sekunder kan den få mig att be om nåd och utan problem sabbar den mina dagar.
När jag har för mycket fritid brukar jag ligga och tänka mig hur min migrän ser ut.

(Ungefär såhär) 



 
Vaknade iaf med skiten i morse trots att den hade lugnat sig kvällen innan.
Låg jag och brölade i sängen efter mina pills tills mamma kom.
När jag vaknade var klockan ett.
Trött på att ligga hemma bestämde jag mig för att åka till skolan.
Hade psykologi och internationalisering på eftermiddagen.
Göra lite nytta nivet.
Så jag kommer hit bara för att få reda på att
psykologin är inställd och internationaliseringsmötet är på måndag.
Nu sitter jag här och buttrar.

M-O-R-R.

/Erica out

Kommentarer
Postat av: horan

hahaha rasselasse....



synd att du har migrän :(:(

jag har inte det.

2009-10-15 @ 15:51:27
URL: http://jeangreenfightmachine.blogg.se/
Postat av: m

jag tror jag vet vad du behöver. hoho

2009-10-15 @ 16:56:14
Postat av: Daniel

Krya på stackars huve!!

2009-10-15 @ 19:15:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0