Klarar inte mer

M-J skåne är sårbar just nu pågrund av personal issues och
tar därför tillfället iakt att bete sig som en jävla skitunge.

Jag slavar likt en persisk hora för att tillfredställa henne.
Igår virades jag in i ett täcke och agerade slagpåse för att hon "skulle få ur sig sina aggressioner"
Reslutat: Stukad hand och ont i magen.

Nyss sa hon: "Jag vill ha pannkakor. Tack så mycket"

Smäll till henne, tänker ni kanske nu..
Men gör jag inte som hon säger biter hon sig hårt i underläppen,
visar tänderna och väser: PUSSSYYYWAAAGOOOOON.

Aldrig sett henne såhär skrämmade.
Nu får ni ursäkta, jag ska upp och steka pannkakor.



Hörs senare.
Om jag inte är fullkomligt utarbetad då, vill säga.
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0