Jag vill ju bara se på film.

Sånna här kommer upp när man går in på 66stage.com:
(som alltså inte är en porrsida utan en streamingsida med vanliga filmer)



Man sitter och tittar på 8 mile när nakna tjejer ploppar upp på det här viset!
Tycker det är stor SKAM!!!
Haha nejdå.

Men skulle vilja veta om någon faktiskt går på dem och klickar.
Jag har aldrig vågat. Är övertygad om att det är direktlänkar till olika virusdownloads..
Men jag är ju smart, och kan hålla min cyber-lustar i styr.
Tänk er en pubertal 14åring..

OMGOMGOMGOMG!!!
Den första som skriver till mig på veckor och hon är
inte bara snygg och naken utan också KÅT! OMOMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!!!!!!


Typ.
Ska prova att klicka på dem nästa gång.
Se vad som händer.
Misstänker att min dator ändå har virus i sig.

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0