Jag och mitt dåliga inflytande del 1

God eftermiddag.
Sitter i en minidatasal med T-O Smoker.
Vi slöt en pakt tidigare idag med L-E Bernie att ha en helt vit vecka.
Inga förseningar, inte en enda lång sovmorgon, inget skolk överhuvudtaget.
Alls.
Ever.
På hela veckan.
Okej.
För ca tjugo minuter sen övertalade jag (undermedvetet) T-O Smoker
att komma för sent till sin körkortsteori så att vi kunde mysa klart ute i solen.
Nu släpper de inte in henne på lektionen alls.

Jag skäms över mitt dåliga inflytande.
Jag försöker bjuda henne på choklad som förlåt men hon vill inte ha..
"Tack, men jag gillar inte daim" säger hon (vänligt och artigt)

Vet ändå inte till hundra hur detta skall tolkas..



/Erica out

Kommentarer
Postat av: T-O smoker

ja, du och ditt dåliga inflytande. du super mig under bordet på helgerna och uppmuntrar till skolk på vardagarna..uuuusch!

2009-10-19 @ 17:59:08
Postat av: m

MEN DET GILlAR VI!!!:D

2009-10-19 @ 19:20:53
Postat av: vizzmaster- kvinnan som vet HUR man skolkar

HAHAHAHA thildas dizzzzz, voff voff

2009-10-19 @ 21:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0