Hallofuckingween

Halloween imorrn.
Det största problemet förr var att man inte visste om man skulle klä ut sig
och tigga godis på alla helgons dag eller halloween (vad är skillnaden kan man också fråga sig?)
(Man ville ju bara inte gå runt utklädd om ingen annan var det!)

Det största problemet nu är att jag inte är bjuden på någon fest. 
Det betyder att jag kommer få skrota hemma. Utan sysselsättning. Vilket i sin tur betyder att
jag kommer sitta med luftgeväret i fönstret och sikta på uklädda barn som pyntar vår trädgård.
Bitterfittan alltid redo.








Ett REDIGT halloweenparty.

/Erica out


Kommentarer
Postat av: sofielicious

jag är på! Jag tar med mig tomater också

2009-10-30 @ 21:48:35
Postat av: Erica

bra!

2009-10-31 @ 02:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0