Bäil

Är det bara jag eller är bilkörning något av det mest frusterande i världen?
Eller får väl rätta mig själv redan där.
ÖVNINGSKÖRNING, inte bilkörning.

Bilkörning är säkert skitroligt.
Men övningskörning. Jag tappar greppet om allt.
Allt försvinner och tillslut är det bara jag och bilen ensamma i nån slags bubbla.
Pappas röst hörs avlägsen långt borta från passagerarsätet..
Bromsa in lite här. nu. bromsa.. BROMSA!!!!!

Och så blir jag sur.
Säger vad spelar det för roll? Du kör ju såhär. Alla kör såhär.
Körskolan kör inte såhär, du måste lära dig säger pappa.
Och sen är turen över.
Jag blir arg, arg på pappa, arg på bilen, arg på mig själv.
Arg på övsningskörning i sig för att det är så jävla tråkigt.

Tagga för ikväll.
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0