Arma människa

Jag har en sån driftig karaktär.

Jag lägger upp en lista med saker jag ska hinna med under dagen.
Och gör typ tre av dem innan hjärnan dör av utmattning.

Om jag hade varit Blondinbella hade jag dragit igenom
den listan på en halvtimma + bloggat under tiden.
Sen hade jag städat hela lägenheten
(eller nej just det ja, hon har aldrig dammsugit i hela sitt liv. Fotnot: Blondinbella.se),
sen sprungit ut på stan med en vän, shoppat, lunchat, gått på yogapass och skrivit julkort under tiden.

Men nu är jag inte Blondinbella.

Idag har jag:
Gått upp ur sängen.
Gått in i duschen.
Tvättat håret.
Rakat ett ben.
Rakat puki'n.

Efter det var det paus på typ 8 timmar då jag låg i sängen och skapade ångest för min lathets skull.

Sen drog jag på lite smink.
Gjorde en snurr i mitt oblåsta och oborstade hår.
Satte på mig ett par tights till sovlinnet jag gått hela dagen i och virade en sjal runt mig.

Nu sitter jag hos M.



Blir en vild kväll.
Inte.
Man måste ju ta det lugnt ibland ni vet.

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0