Nighty drama

I min hall utanför mitt rum har jag ställt min klädhängare
(formad och lika lång som en människa)
och klätt på den massa kläder, halsdukar och klockor som folk glömt här.

Imed detta har jag därför infört en ny nattlig rutin.
 
Varje gång jag går upp för att kissa eller snyta mig
blir jag livrädd när "inbrottstjuven/våldtäksmannen" dyker upp i ögonvrån och
smäller till den med knytnäven så hårt att jag gör illa handen i stålvajrarna.

Detta har inträffat varje natt från och med lördag.

Man skulle säkert kunna flytta på dockan och
klä av den kläderna för att undvika en situation som denna.
Men varför anstränga sig?
Jag är så imponerad av mina nyfunna reflexer
att jag längtar tills klockan blir tre för att se vad jag hittar på här näst.

/Erica out

Kommentarer
Postat av: jeanfunk

hahahaa kul

2009-11-11 @ 01:31:39
URL: http://jeangreenfightmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0