Nej.

Alltså nej.
Shit och helvete.
Nej.
NEJ
N.E.J.
Vad är det här?

Jag vägde mig nyss.
Har inte vägt mig på... tre månader och fick världens hjärtattack av siffran på displayen.
VAD I HERRANS NAMN?
Vad är det här?
Helt galet. Osannolikt. 
Eller? 
Jag kan inte ha gått upp 5 kilo på tre månader?
Eller?
Jag har levt väldigt osunt det senaste.. men 5 kilo?!

Jag tänker inte berätta vad siffran är. Kan inte ens smälta det själv.
Ofattbart.
Nu får det fan börja hända grejer.
Herregud Erica.

5 kilo?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

Jag har faktiskt inte trott att jag har lagt på mig så mycket, men tydligen har jag.
Vopps.

Från och med imorgon ska jag börja äta nyttigt
och ta en promenad varje dag.
Oavsett.
M, är du på?

/Erica out

Kommentarer
Postat av: m

jag är på :)

2009-11-14 @ 23:33:54
Postat av: d

du är inte ensam :D haha

2009-11-15 @ 18:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0