Vem har sagt att man behöver svettas för att gå ner i vikt?

Har precis räknat ut att jag bränt 720 kalorier på att sova.
Vem har egentligen kommit på att det här med träning ska vara så nödvändigt?

På ett bodyjam pass a la 1 timma bränner man ungefär 400 kcal.
På ett sovmaraton a la 12 timmar bränner man nästan dubbelt så mycket.

Jag ligger alltså 720 kcal back eftersom jag inte ätit något idag + var hungrig när jag gick och la mig (FÖR ATT JAG INTE ORKADE GÖRA MAT, TRO INTE ATT JAG SVÄTER MIG PÅ FLIT)

Undrar om fettätarcellerna har börjat kalasa än..
Finns det någon som vet det?
Liksom, när EXAKT börjar fläsket ryka?

Den här frågan är riktad främst till vältränande människor.

Ex:

 Ynaffi-Lo




Mannen som vet



och H



/Erica out

Kommentarer
Postat av: Ynaffi-Lo

Det handlar om gener. Jag går ner mer i vikt när jag ligger hemma framför datorn med chips i näven (vilket om jag ska vara ärlig händer ganska ofta) än när jag är ute och kämpar på handbollsplanen.



/tro nu inte att jag glömmer att du just där bröt mot UPPHOVSRÄTTSLAGEN! jag ska skvallra för christer!

2009-11-20 @ 16:08:32
Postat av: Erica

CRACKHOE JAG CENSURERADE DITT ANSIKTE!!!!!!

2009-11-20 @ 16:17:30
Postat av: Mannen som vet

Du kan käka vad du vill bara du tränar mycket! :D

2009-11-20 @ 17:50:34
Postat av: Erica

Ja, men om man vill äta vad man vill och inte träna då?!?!?!?!?!? crackhoe.

2009-11-20 @ 18:59:24
Postat av: Erica

Alla min läsare är bannemig crackhoes.

2009-11-20 @ 19:00:36
Postat av: Tjejen med för mycket fett

Man blir deprimerad när ser de här bilderna

2009-11-20 @ 22:03:06
Postat av: L-E Bernie

förihelvete vilken kropp Ynaffi-Lo har! Tänk hennes kropp och mitt ansikte, det hade blivit den perfekta människan!



Ynaffi-Lo som namn makes no sense. En förklaring behövs.

2009-11-20 @ 23:22:52
Postat av: Ynaffi-Lo

Jag vet L-E Bernie, Ynaffi-Lo makes no sense at all. But I'll deal with it. Or else she'll probably come after me with knives or something.



Och wtf L-E Bernie, inget byte av kropp och skit här nu va. Jag kan ta några sånna dära korvar du har i håret och klistra på huvet men det är ungefär så långt jag går, okej!?



Och bara för att du censurerade mitt ansikte CRACKHOE så betyder inte det att det inte är STÖLD. Ja du hörde mig, FUCKING STÖLD. Men det är okej, bara för att jag är en sådan snäll varelse så kan du kanske få ha den kvar ändå.

Tills vidare.

2009-11-21 @ 00:50:45
Postat av: Erica

Ynaffi Lo: First of all: Bra sagt med korvarna i håret! Sen kan jag tala om för både dig och L-E Bernie att Ynaffi lo makes a very lot of sence. Vi kan ta det IRL (lol) (Ja, jag skrev LOL på allvar) Och jag tackar för att jag får ha kvar den sexiga bilden. Det är bra för min blogg. Jag får mer klick på den när din halvnakna kropp pryder sidan!



2009-11-21 @ 13:16:22
Postat av: L-E Bernie

haha, mina korvar är underbara. jag tror inte att det är Y-L (kommer inte ihåg hela jävla namnet) som är orsaken till att varför folk kollar din blogg. Det är videoklippet på mig som drar folk. inse, vem skulle inte vilja inte höra mig säga LIKE A BOSS liksom?



jag gillar starkt att uttrycket crackhoe har spridit sig. jag är stolt.

2009-11-21 @ 14:21:50
Postat av: Ynaffi-Lo

Åh gud det kändes bra. Hoppas att det är massa söta pojkar som klickar på den halvnakna bilden. Känns dock som om det är lite mycket att hoppas på. lol.

2009-11-21 @ 14:22:48
Postat av: Ynaffi-Lo

fortsätt dröm L-E Bernie Korvmannen. fortsätt dröm

2009-11-21 @ 16:45:40
Postat av: L-E Bernie

YL, håll käften.

2009-11-23 @ 19:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0