Halvtaskig uppdatering

Men sen var jag faktiskt mycket aktiv under natten. På bloggen. Alltså.

Fick en rolig överaskning vid 03.04 ungefär.

Mormor och morfar hade tidigare under dagen berättat att
de slutat betala för många TVkanaler och numera bara hade 1,2,3,4,5,6 etc.
Men.
Vad händer när jag ligger i sängen för att hitta lämpligt program att somna till?
Vad händer?
Jo, porren dyker upp.
Bara sådär.
BÄNGO.
Mina gläjdetjut skallrade i huset.

Närå.
Jag är inte emot porr i sig, men tycker bara att komersiell porr,
"mainstreamporr" (som det heter) är så TRÅKIG!
Det fångar ens blick i max fem min innan man byter kanal.
Är det bara jag som vill ha något verklighetstroget att titta på?
Något som lämnar lite åt fantasin och som är möjligt att relatera till.

Det enda jag tänker när jag ser kanal+-porr är:

Mm, okej. Öh...? Ska man se ut sådär i ansiktet? Hon kan inte vara mer än 17 år...
Okej, det där är inte skönt....... Det DÄR är inte skönt!!

Ungefär.
Jag vill bara ha lite mer alternativporr, feministisk porr på Tvn.
Verklighetstrogen porr, med andra ord.

/Erica out


Kommentarer
Postat av: s

femenistisk porr yeah(Y)

2009-11-16 @ 08:42:34
Postat av: bitterfittan

har du funderat och kommit fram till att du inte är emot det?? eller bara inte tagit ställning???



jag är väldigt emot komersiell porr. MYCKET. jag tycker att det är kvinnoförnedrande m.m. du får tycka vad du vill, men skulle gärna höra argumenten för porr, för jag förstår inte tror jag... :/



håller på att läsa en bok nu om porr och prostitution, försöker skapa mig en bild om vad jag tycker om feministisk porr, homoporr, mjukporr osv. vet ännu inte vad jag tycker om den sortens pörr heller.. det är en svår debatt! särskilt som sex är så hysch hysch ofta. (bara i reklam ingen bryr sig ;P)

2009-11-16 @ 18:01:20
URL: http://jeangreenfightmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0