Förkväll.

Ofattbart att TV4 satsar på en säsong TILL, enligt mig.
Första säsongen var väl helt okej, lite övertramsig och ofokuserad, fast ändå helt okej. 

MEN DET HÄR. 

First of all: Programledarna måste ju vara årets misstag.

Största floppen är kära Elisabeth Höglund.
TV-Alfahonan. Sminkad som en drake intervjuar hon varje gäst med en överlägsen underton
och gör sitt bästa för att understryka hur mycket bättre hon är än själva gästen.
Med bakrund som erfaren politikjournalist kan man faktiskt kosta på sig det
under intervjuer med människor som är yngre än en själv. ?

(Varför ställer du ens upp i förkväll? Eller kanske ännu viktigare;
Varför måste VI se dig på TV? Hoppa av den karriären. Se om vi bryr oss. ÅÅÅH.)  

Under alla intervjuer sitter Karin Da Silva bredvid bredvid, vågar inte öppna käften, förlåt mig,
KAN inte öppna käften eftersom Draken pratar oavbrutet.
(Det är antagligen sällsynt att de inbjudna gästerna ens får prata, med henne som programledare)

De andra kvinnorna har jag ingen koll på.
Men de är säkert skitdåliga de också.
Kan man inte bara lägga ner förkväll.
Slänga in ett avsnitt family guy istället och så kan alla leva lyckliga?
Ska det vara så jäva svårt med lite underhållning?
Helvete.
Jag är så with you on the whole "Tv4 är fittor-biten", Betnér. 

ORKAR INTE VARA SJUK LÄNGRE!!!!



/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0