Draft: Nov. 4, 2009

Skrivkramp.
Bloggkramp.

Jag ägnar hela dagarna åt att skriva.
Är så jävla trött på att SKRIVA.
All heder åt samhäll samhäll.
Men satan vad det tär på mig.

När det gäller ämnen jag tycker är roliga och värda
att intressera sig för är det viktigt att det jag ska skriva blir PERFEKT.
Det måste bli perfekt.

Reslutat: Det blir inte perfekt. Blir aldrig perfekt.
= Jag får ångest. Blir arg. Blir trött. Och det kanske absolut viktigaste i världen: Orkar inte blogga.

Våran tid bara flyger iväg.
De dagarna då man kanske har lust finns ingen tid på. 

Såhär ser typ alla mina dagar ut:

Gå upp.
Åka till skolan.
Vara i skolan.
Åka hem.
Äta.
Se på Tv.
Plugga.
Surfa. 
Plugga.
Surfa.
Plugga.
Surfa.
Sova.
Vakna. 
Se på film.
Somna om. 

Och sen är det dags att gå upp igen. 
Är tiden för knapp eller är det mig och mina proriteringar det är fel på? 

/Erica out 


Kommentarer
Postat av: jensmens

tiden är för knapp och det är själva grejjen att ha prioriteringar som det är fel på. vem bestämde att man skulle börja prioritera??? Säkert en republikan.

2009-11-04 @ 23:38:31
URL: http://jeangreenfightmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0