Tjejer kan ju heta Kim?

Upplägg:

Sluta skolka
Börja jobba på lektionerna
Få extrahjälp med spanskan av Thor-Ulf
Tenta av vissa ämnen på sommaren
Sluta med ohälsosamma vanor som ciggaretter och för mycket alkohol
Börja äta mer mat, och hälsosam
Träna då och då
Sluta lägga pengar på fika, tidningar och annat "onödigt"



Det enda på den här listan som jag inte ser fram emot är extrahjälpen med Thor-Ulf.
Jag känner knappt människan eftersom jag inte varit på så många
spanskalektioner, men jag får obehagliga vibbar av honom... Jag vet inte om det är hans oranga skägg,
hans håriga knogar, faktumet att han har ringar på alla fingrar eller sättet han kollar på en.
Det är så orättvist av mig att tänka såhär och jag hatar när man dömer som sagt.
Men jag vet inte..
Sitta ensam med honom i ett rum efter skolan i en tom korridor.. naaaaaa.
(SKÄRPNING ERICA!)
Det blir nog bra ändå. Han är trevlig och vill hjälpa mig!

Kan ju också passa på att nämna:

Mamma: Jag tror det blir jättebra, det är snällt att hon ställer upp.
Jag: Mamma...Thorulf är en man.
Mamma: Va? Jag trodde det var en kvinna. Det har ju låtit så på dig när du har berättat..
Jag: Mm, vilken del av namnet THOR-ULF låter feminint? Thor eller Ulf?
Mamma: Jaja, men jag trodde det var norskt eller något.

Fråga INTE var ifrån jag fått mina mindre geniala drag.
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0