Mardröm.

Hade årets äckligaste mardröm inatt.
Den var så äcklig att jag måste sätta mig när och blogga om den 07.56.
Jag och massa människor var instängda i ett stort hus av någon anledning. En gammal skola.
Eller något. Jag kände ingen av människorna där och resten av världen var döda.
Jag var ledsen och ensam och on top of all that var jag höggravid.
Min mage var större än den är när jag slevat mjölk och jag kände hur bebisen rörde sig där inne. 
I huset fanns två mexikanska kvinnor som också var med barn. De skrattade åt mig.
Sa att jag var dum och för ung för att ha barn.
Jag höll med dem och undrade hur i helvete jag kunde blivit gravid.
Senare i drömmen när jag lyckats göra mig ovän med i princip alla i huset
och gråtit för att min familj och alla vänner var döda började det göra ont i min mage.
De elaka mexikanska kvinnorna vägrade att hjälpa mig trots att jag sa att jag inte visste vad jag skulle göra.
Så jag födde barnet, såg hur det kom ut och allt nivet... men det skrek inte.
Det var alldeles vitt och kallt.
Jag försökte ta bort slem ur munnen och blåsa in luft men det rörde sig inte.
Jag fick panik, grät och skrek att någon måste hjälpa mig.

Men alla de mexikanska kvinnorna skrattade och sa saker jag inte förstod på spanska.

Sen vaknade jag, hade jävulskt ont i magen
och kom på att jag ätit glasssmoothie hos Mirre igår.
Laktosmagen kör sitt race.

Nu blir det skola.
Hajdo.
/Erica out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0