Knivlisa <3

"Alla gosedjur lever. Det finns några imbeciller som
inte tror på det, men detta är beviset.

För att man ska vilja ta sitt eget liv måste man väl i allra högsta grad ha inte bara
känslor, utan också egen vilja, handlingskraft, mod och rörelseförmåga.

Bessi, mitt favoritgosedjur sedan forever, försökte i natt begå självmord.
När jag vaknade hade han (eller hon - jag vet inte. Jag har alltid trott att det var en han,
men mamma sa när jag var 5 att bessi är ett tjejnamn)  hängt sig över elementet."


Roligaste bloggen jag någonsin läst.
Jag skrattar med ansiktet upp i luften åt VARJE inlägg. VARENDA INLÄGG.
Och det är inte bara lite, hihi, fnissifniss. utan WOOOHAAAAAAAAAAAHAHAHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Jag får kramp i käkarna och ont i nacken. Sånt skratt snackar vi.

Jag råder er att gå in och läsa. OBS Men bara om ni inte har nåogt viktigt att göra OBS.
Jag har suttit här i två timmar när jag egentligen borde ha pluggat.
Det går inte att slita sig när man väl börjat ploga igenom alla gamla inlägg.
(Hon är 30 bast men ser ut som 17)




http://www.knivlisa.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0