hej alla barn nu är jag här, upp med volymen, spotta svär.

Destination: Dalsland.

Jag brukar säga att jag haaaatar att vara här.
Jag höjer ögonenbrynen inför mina vänner, suckar och stönar:
Fatta att jag måste vara där heeela helgeeeeen!!! Åh jag orkar inte. Assåwe.

Jag brukar säga att jag avskyr att åka hit.
Att jag dör lite varje sekund genom att behöva andas in storskogsluft och rådjurspruttar.
Att jag har ångest varje minut av min existens här uppe i Åsensbruk.
Det gör jag inte idag.

I nuläget gillar jag att vara här.
Mormor har lagat mat, visserligen inte vegetarisk, men ändå.
Jag får dricka hur mycket cider jag vill.
Folk frågar hur jag mår, ger mig kramar och pussar, pillar i mitt otvättade hår.
Jag kan vara osminkad, bakis och fulsomfan utan att någon bryr sig.
Och det är skönt tycker jag.

Ett litet Blondinbella-avslut:
Visst är det underbart att saker man vanligtvis hatar ibland kan vara det bästa man har?



/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0