Att Chilla Brat

Chilla Brett:

Man chillar väldigt mycket. Kanske hänger lite med huvudet, ligger i soffan. Sådana saker.


Chilla Brat:

Det här läget skiljer sig från utrycket Chilla Brett.
Chilla Brat nivåan chillar man så mycket att man nästan dör.
Man är så avslappnad att drar man det ett ynka steg längre så slutar hjärtat slå.
Huvudet hänger, man ligger nedanför soffan osv.

Det finns faktiskt människor som har dött av överchillning.


Och rätta mig för guds skull om jag har fel. Men jag tror att det är jag som har myntat detta uttryck.
Har googlat all over the world utan att hitta något om Chilla Brat så..

Ha en trevlig dag.
Chilla Brat.

/Erica out

Kommentarer
Postat av: wolfzor

sluta koppa din jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel

2009-06-18 @ 23:05:59
Postat av: Erica

w00t nain? har jag inte kommit på det själv?

2009-06-19 @ 01:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0