Vardagsinlägg omajgad

I brist på asviktiga saker att skriva kommer här ett vardagsinlägg.
TJOHEJ:

Har precis kommit ur duschen.
Chillar i min säng tsm med Bodil, flugan som bott i mitt rum i snart en vecka.
Vi börjar bli riktigt tajta. Trodde inte att flugor kunde leva mer än en dag eller så.. Där fick jag fel.
Rock Bodil YEAAAAAH.
(OK)

Nu ska jag ut i trädgården och slipa trädgårdsmöbler.
Jag är i vanliga fall inget barn som hjälper till med saker hemma, men idag känner jag för att vara snäll.
Har slutat med pillrena från helvetet också så mår väldigt bra nu.
Ikväll blir det Harry Potter-maraton med några människor jag tycker om.
Ska bli trevligt. 
Skriver kanske några rader sen.  

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0