Psykoanalysering

Det är så jäkla bekvämt att rationalisera när man är sjuk.
Typ "Jag måste faktiskt äta tre skålar med glass varje natt för att jag har ont i halsen"

Psykoogi är galet intressant.
Jag har börjat tvångsanalysera alla som kommer i min närhet.

Mamma: PLOCKA UPP OBOYEN FRÅN GOLVET!!!!!!!!
Erica: Jag förstår hur du känner.. men..
Mamma: Torka upp den.
Erica: Problemet ligger inte i den utspillda oboyen, det tror jag vi kan vara överens om.
Av dina aggressioner att döma har du kvävda känslor mot mig.
Och om vi inte går till botten med dem kommer de lagras i
ditt undermedvetna och sen komma upp till ytan som ångest eller depression.
Kände du ett ofrivilligt hat mot mig som spädbarn? Jag känner lite splitting-vibbar nämligen...
Mamma: Torka.Upp.Oboyen.
Erica: Det kan jag göra. Men dina känslor kommer ändå att finnas kvar ur mycket jag än skrubbar.

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0