Lars-Ulrik.

Det är många som undrar var Bodil är och vad som har hänt henne.
Jag uppskattar att alla visar stöd i den här jobbiga situationen men
dessvärre måste jag meddela att Bodil nog tyvärr är död. Jag har inte sett till henne på flera dagar.

Det finns dock en annan fluga i mitt rum. En pojkfluga.
Jag vet att han vill att jag ska tro att det är han som är Bodil. Men jag går inte på det.
När man har studerat flugor så ingående som jag i flera veckorns tid
lär man sig snabbt att slkija de olika sorterna/personligheterna åt.

Den här nya flugan har jag döpt till Lars-Ulrik.
Han är lite stöddig men med en osäker personlighet innerst inne.
Han tar stor plats och för mycket oväsen.
Igår satt han på tvn i en timma när jag såg på film.
Jag bad honom snällt att flytta på sig flera gånger men det ville han inte.
Jag orkar inte käfta mer. Jag får väl bara acceptera honom som den mega attentionwhore han är.
Och vill han skymma tvn (min tv är typ lika stor som honom) eller burra i mitt öra hela natten..
Ja, då får han väl göra det. jag är för ledsen för att ställa till en scen.

Saknar Bodil.
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0