Jag är full during writing det här inlägget

Japp så är det.
Sitter på en fets någonstans utanför Trollhättans stad.
WOSH.
FUCKING WOSH DUDE.

Jag är full.
Och jag tänker förbli full.
Tänker komma hem ikväll och fortfarande vara asknack bara för att göra mamma och pappa förbannade.
Kanske kommer knarka ikväll också. Bara för att.
Det brukar ju göra föräldrar rätt arga.

Det spelas för mycket commersiell musik här också.
Jag vill ha min musik. men tror inte folket här vill ha dte.
VAFAN SKRIVER JAG?
HAHAHAHA.
Knacka jävla skitkärring.

Ojoj. nu får jag chill down.
Varflör skriver jag alltid  med engelska ord?
För att jag är så jävla grym
just det.


JAG ÄR SÅ^JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA GRYM
hejdå nu ska jag vara social och knulla som andra fulla ungdomar.
mabn lever bara en jävla gång.
Och då ska man svära, supa, knulla och slåss!!!!!
YAAAAAAAAAAAAAH.
Som sagt full. hahahahahahahahahahaha.
Det är så jväak ul att blogga på fyllan.
Kommer slå mig själv imogron för att jag s skrev detta.
;MEN ÄNDÅ_
HEJDÅÅÅ KÄRA L*ÄSARE. SMEK ER SJÄLVA IKVÄLL OCH HÄLSA FRÅN MIG.
WOHAHAHAHAHAH.
Hejdå 2.

/Erica out

Kommentarer
Postat av: mirris

sup bara kvinna, sup lite for mig med, som far chilla i en bil med sin familj. Fatta att vi inte har kommit fram an? mina paron ar inte dom snabbaste i varlden, sa nu har vi sovit i tyskland i 2 dagar, och i slovenien nu. Chilla cat, love from me.

2009-07-19 @ 00:37:11
Postat av: Erica

Maw! Det har gått en dag, kanske två och du är redan lite saknad. Men ha kul! Och sup hårt.

2009-07-19 @ 04:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0