Buzzurspår

Kul.
Har jag något kul att skriva?
Alls längre?

I princip inte. Det händer mycket kul i mitt liv just nu.
Men det låter inte kul här på bloggen.

Vad ska jag printa ner en dag som denna?
Något kul att berätta.. hm...

Jag var i Grebbestad igår och fick migrän.
Så långt ifrån kul man kan komma.

Busschaufförens nerver var ju inte att leka med heller.
Tvärnitar en fullproppad buss. Folk skriker, ramlar.
Orsaken?
En full kille skrek något moppsigt. Vilken skräll.
När ungdomar dricker blir de högljudda och kaxiga. Det är ett känt faktum sen urminnes tider. 
No need to fucking tvärnita så folk spyr och gapar mer ännu mer.
I denna stund hade jag migrän på en sådan nivå
att jag faktiskt funderade på att döda mig själv för att slippa smärtan.
Några minuter fick bussen tvärnita (stanna) igen.
Orsaken?
Jag var tvungen att spy. Vilken skräll.
För er som inte vet hur det känns att spy av smärta kan jag berätta att det inte är kul.
Migränens fel, inte vinets (jag var spiknykter just då)
Väldigt pinsamt i vilket fall som helst.
Nu måste jag chilla.

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0