Bodil has got company

Bodil har lockat hit fler vänner.
Det var trevligt i början, trevligt med sällskap och så..
(Mina föräldrar vill inte införskaffa några husdjur så det gäller att inte vara bortskämd)
Men nu tycker jag det är lite för många flugor på ett och samma ställe.

De surrade runt och kittlade mitt huvud igår natt när jag skulle sova.
Bodil är rätt lugn och sånt. Hon är tyst och sitter mycket still.
Men hennes kompisar.. det var lite samma sak som att ta hem V och H till sig. 
Den nattliga historien slutade med att jag tog min kudde och gick upp och la mig i gästsängen.

Har sett för många youtubeklipp när människor sväljer insekter i sömnen
och jag skulle nog inte kunna leva med mig själv om det råkade hända.
/Erica out

Kommentarer
Postat av: knivlisa

Wosh! Shit!!! Grymt. Jag är sjukt impad. Du betalade alltså inte svart under bordet???

2009-07-20 @ 19:43:55
URL: http://knivlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0