17 år och redan Linda Rosing

Ett utav Kissies blogg-tips var att uppdatera varje dag. För att hålla kvar sina läsare.
Och eftersom Kissies är en av Sveriges mest lästa bloggar (freakin unbelievable?) så får man väl bara göra som hon säger. Jag har inget intressant att berätta idag egentligen. Har skolkat...och hm.. gjort quornfärssås.
En stor föränding väntar dock, men tänker berätta mer om den imorrn.


Kissie är föresten någon jag tänker på rätt ofta. Inte varje dag, men ibland.
Typ om man ser någon blond ful tjej med overkligt löshår. eller en dokumentär om Usama Bin Laden.
Hur kan hennes blogg vara en av de populäraste i detta land? Hur är det ens möjligt?
Vad har hon skrivit om för pinsamt det sista? Jag får gå in och kolla...


Ja, snabbt gick det. Skrattet kom, hann inte ens blinka.
Jag behövde bara scrolla ner några dm och där var den, ett videoinlägg.
Gudars, jag måste samla mig.

Kissie står inne i badrummet och filmar sig själv.

"Öeeehm, KOLLA mina läppar sitter på, eeeh, det var någon som undrade om jag hade tappat dem.
Nooope... ! Och dem är fina, eller hur?" *viftar med ögonfransarna*



HON SER UT SOM HELVETE!
Förlåt. Detta är ren skadeglädje och rätt omoget, men så går det säger jag bara.
17 år och redan Linda Rosing.
Ska bli kul att se hur hon ser ut vid 30.


Jag drar bara slutsatsen att de flesta som läser hennes blogg gör det för att få sig ett gott skratt,
för annars... mja då vill jag nog inte bo i Sverige mer.



/Erica out

Kommentarer
Postat av: sara

Jag håller med!!

Kissie gör så man får sig ett gott skratt och hon är så j-kla ful! :D

Bara att glädjas att man inte ser ut så! :)

2009-03-02 @ 13:16:20
URL: http://saowras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0