Hej alla barn nu är jag här (igen)


HEEEJ ALLIHOOPPAAAAAA! Nawt.
Nu har jag precis som alla andra startat upp en blogg. Anledningen till att det dröjt så länge är att jag under de senaste två åren fnyst åt bloggande och allt anknytet till det. När jag började mitt fruktansvärt seriösa bloggande på Lunarstorm var blogg ett ord som inte ens alla visste vad det var. Nu, två år senare har 66 % av den kvinnliga befolkningen en egen blogg. Och jag som hatar allt som är vanligt och kommersiellt är körd. No more blogging, bye bye Lewnarstorm, bye bye folks uppskattning och beundran.
MEN, nu har jag tjurat färdigt.
Jag hoppas att lika många människor kommer att läsa denna bloggen. Skriver snart, take care.
/Erica out

Jag som 14 årig Lunarbloggare, lite svårt att ta mig seriöst på denna bild, men jag var seriös oavsett hur jag såg ut.
Jag som 14 årig Lunarstorm-bloggare, Stiligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0